9 Haziran 2016 Perşembe

To The Beautiful You (Konusu)

Hepinizin fan olduğu genç ünlü yıldızlar vardır ya hani.Zor durumda kaldıklarında yanında olup destek vermek istediğiniz.Ben mesela;şu anda Kim Hyun Joong'un yanında olmak için neler vermezdim bilmiyorum...Elini tutup yanındayım demek isterdim.Bu dizide de bir hayranın erkek kılığına girerek sevdiği ve ondan ilham aldığı ünlü atletin yanına gitmesi konu alınıyor.Kız nedense sanki benim yapmak istediklerimi yapıyormuş gibime geldi.belki de sizinde benimseyebileceğinize inandığım bu diziyi yazmadan edemedim.

ADI:TO THE BEAUTİFUL YOU
BÖLÜM SAYISI:16
TÜRÜ:ROMANTİK/KOMEDİ
YILI:2012
ÖNEMLİ KONUK OYUNCULAR:KİM WOO BİN,EXO

Siz hayran olduğunuz yıldız için erkek kılığına girer misiniz?

KONUSU:Goo Jee Hee küçük yaşta Amerika'ya gitmiş orda büyümüştür.Atletizmde ne kadar başarılı olsa da okulda ve bir çok yerde sosyal yaşamdan dışlanmış bir kızdır.Ayakta durmak için de Koreli ünlü bir sporcu olan Kang Tae Joon'dan ilham almaktadır ki zamanla ona bağlılığı artmış ve artık uzaktan da olsa onsuz yapamaz olmuştur.Bir gün Kang Tae Joon'un sakatlandığını duyar ve yıkılır.Kafasına koymuştur.Yanına gidip ona destek olacaktır.Ama Kang Tae Joon bir erkek lisesinde okumaktadır ama bu Goo Jee Hee'nin umurunda değildir çünkü erkek kılığına girmek onu bu kadar üzmeyecektir.Güzelim saçlarını keser ve hazırlanır.(Nedense bu geçen günlerde Lee Min Ho'nun askere gideceğini duyunca saçlarını kazıtan hayranı hatırlattı:)Taihsizlik bu ya kızımızın tam okulun önünde bavuluyla çıkarken bavul açlır ve bütün eşyaları şaçılır derken Kang Tae Joon kızın yerdeki özel eşyasını alır ve biz Goo Jee Hee'nin yerine utanırız....İlk karşılaşma böyle!Tabi iş burda bitmedi.Okulda tek boş oda Kang Tae Joon'un odasıdır ki oda kimseyle kalmak istemez kızcağız o çocuğun eziyetlerini çeker.Bir de arkadaş edinir.Sevimli mi sevimli güler yüzlü internet fenomeniii...Cha Eun Gyael:Ne kadar arkadaşı desek'te bir erkek ve onun da erkek olduğunu sandığı için kendinden şüphe eden saf bir oğlan :D Olaylar ne kadar üçlü gibi gözükse de bizim kızımız kimi istediğini biliyor.Sadece Kang Tae Joon'un anlaması ile olaylar ilerliyor.Olayın komedi yanı ise Cha Eun Gyael'e düşüyor....


Sulli/ Goo Jae Hee-Choi Seol Ri

  • İlk kıza baktığım zaman uzunsaçlı halini görünce bundan erkek olmaz desemde yanıldığımı farkettim ama yine de kızsı hareketler yapan Goo Jae Hee ilgiyi daha ilk günden üstüne çeker.
  • Anlamalıydı ki bir erkek o kadar masum ve sessiz olmaz....
  • Kızımızın ve çakma oğlancığımızın karakteri aynı diyebiliriz.Her şeye dikkat eden Goo Jae Hee ne yazık ki kişiliği ve huylarıyla ilgili bazı yanlarını değiştirmeyi unutuyor.Dediğim gibi çoooook saf ve masum olması onu ezik ve anlaşılır kılacak gibi.
Choi Minho/Kang Tae Joon

  • Nedense bana klasik bir insan tipini hatırlattı Kang Tae Joon:Hani kimseye fazla bir şey söylemese de zayıf birini bulunca da yapmadığını koymayan tipler vardır ya hani ilk başlarda oğlana çok kızdım ama sonra yaptığıu ve dikkat ettiği önemli olaylar olduğunu farkettim
  • Sevgiler kibirli ama düşünceli atletimize!
Lee Hyun Woo/Cha Eun Gyael

  • Ne kadar tatlı bir internet fenomeni:Canım benim yaa.Bence tam bir liseli.Dizilerde hep havalı ve yakışıklı en ilgincide olgun karakterler görürsünüz ve aynaya bakar büyük bir hayal kırıklığı yaşarsınız.Bence Cha Eun Gyael tam ergen tipiydi.Sevimli ve internet hastası:Fama'da diyebiliriz hı.Aşağıya bir kaç foto atarım.Ama biraz aptal gibiydi.O kadar şey olmasına rağmen anlamadı filan.Gerçi kıza en uygun kim derseniz heralde Cha Eun Gyael olurdu.Saflık filan!
Güzel bir diziydi bence ama sizde anlamışsınızdır ki Kore'nin klasikleşmiş senaryo ve tabiki gençlerin de izleyebilmesi için okul etrafında geçmesi gerekti.Ama kötü değildi.Hani dersiniz belki ben bu bu konuya benzer dizi izledim kopamadım onun gibi bir tane daha izliyim dizilerden.Kendine özgü olayları da vardı ama her Kore finali gibi sönüktü.Exo'da varmış çünkü ufak bir kaç rolde ve bazı Exo üyeleri yok.Şimdi Kim Woo Bin hayranları buraya.ondan da hemen burda bahsedeyim size!

Kim Woo Bin/ John

  •  Goo Jae Hee Kore'yi dönmeyi planladığı zaman tabiki birilerinden yardım aldı.Bu kişi de kimm Woo Bin.Pardon John!kızımızı sewver ama itiraf edemez ve Goo Jae Hee ellerinden kayar.Herkes bu noktada ikiye bölündü.Bilirsiniz ben yan karkterlere zaafı olna bir kızım.Amerika'da yakışıklı fotoğrafçımız John varken kimseye ihtiyaç filan duymam gibime gelmişti.Yazık John'a.Kızın saçlarını kestiğini görünce ne kadar da üzülmüştü....
  • Sevgiler Kim Woo Bin.Ahh...John! 
Bir kaç kare:
  

  :D :D :D Sözün bittiği an
 
Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder