24 Temmuz 2016 Pazar

The Master's Sun (Konusu)

Herkes gibi ben de bir oyucuya kapılırsam TC sine kadar öğrenir her dizisini izlerim.Tabiii herkes gibi ben de bir süre sonra tıkanır yeni dizi arayışına girerim.İşte ben o depresif anları atlatıp hele şükür düzgün bir de dizi bulabildik diyeceğim bir dizi izledim.Neredeyse her türü içinde bulunduran bu dizi benim ilk başta yakışıklı demeyeceğim fakat sonra haaa bu adamda karizma varmış diyeceğim bir başrol erkeğe sahip.Ama benim huyum değişmez ben yan karakterlere takığım ya aşırı sever yıllarca bırakamam ya da nefretimle yer bitiririm.İşte o aşırı sevip bırakamayacağım tatlı bir yankaraktere sahip şanslı bir dizi.Evet korecanlar şimdi size içinizdeki ergeni çıkaracak bir dizi öneriyorum.....Taada ta dammmmm.The Master Sun ile tanışmadıysanız aşağı geçelim derim...

ADI:The Master's Sun
BÖLÜM SAYISI:17.....Genelde çift rakam olur Kore dizilerinde Hımmm ilginççç...
TÜRÜ:Dram/Romantik/Komedi/Fantastik/Gerilim/Gizem/Aksiyon yani Master's Sun
YILI:2013

Düşününce içimi ürpertiyor ama soruyum.Düşünsenize hayaletleri görebildiğinizi...Uvvvvvvv.....

KONUSU:Kong-Sil bir kaza geçirir ve bir süre boyunca komada kalır.Ama iş komadan kalkınca iyileşip iyi şeylerin olmasının yanı sıra daha da kötüleşir çünki Kong Sil komadan uyandıktan sonra hayaletleri görebilmektedir.Keşke görmekle sınırlı olsa fakat bu hayaletler onu gördükten sonra peşini bırakmaz ve dünyadaki yarım işlerini yaptırırlar.Şimdiye kadar dünyada kaç kişinin öldüğünü düşünürsek ve işi yarım kalanları hesaba katarsak ve nereden bakarsan bak alttan da baksan üstten de baksan sonu olmayan ve korkunç olan bu iş  Kong Sil'i de bezdirir.Taki bir gün bir hayaletten kaçarken zorla sığındığı bir arabadaki adama rastlayıncaya dek.Kong Sil ilk defa kendini rahat hissetmişti çünkü o adama dokununca hayaletler kayboluyordu.

So Ji Sub /Joo Joong Won

  • So Ji Sub'un hayaletlerle ilişkisi ise geçmişte yaşadığı büyük acıdan kaynaklanıyor.So Ji Sub çok sevdiği ve değer verdiği sevgilisinden ayrılmasından sonra yıkılıyor.Ve etrafına karşı büyük bir soğuk duvar örüyor.İşte o an içimden dedim ki cool luk bu işte adamım...
  • Bu namja kibirli parayı canı gibi seven bir alışveriş merkezinin başkanıdır.Sizinde ilk başta uyuzluğundan öleceğiniz kızdan başkan da doğal olarak sinir oluyor.Düşünsenize yağmurlu bir günde bir kızın ya da adamın arabanıza zorla binip beni götür demesini.Şahsen gıcık olmakla kalmamben yani.Tabi stesadufler bununla sınırlı kalmayınca başkan da ister istemez olaylara dahil oluyor.
Gong Hyo Jin/Tae Gong Shil
  • Evvvveeet o uyuz kız bu işte.Ama bence onun açısından da düşünmek gerek değil mi?Hayaletleri gören kızlar bütün dizilerde pasif.Demek ki bizim kız gayet normal.Ama işte senarist ne olur ne olmaz sonuçta bu kız başrol Finale doğru kızı ışıldatma imkanımız olsun diye repliklere kızın lise döneminde zeki ve güzel olduğunu sıkıştırmış.Bi umutla bekleyin diye.Ahh akıllı senaristler.Yukarıda da dediğim gibi kızımız Tae Gong Shil geçmişten bu yana çok değişmiş bir kız.Deli olduğunu düşünmek gayet normal.Ve başı hayaletlerin isteğinden dolayı baya bir kalabalık.Onu bu dertten de sayın başkanın özel kişiliği kurtarıyor.Tabi Tae Gong Shil dedokunduğunda görmediği hayaletlerden dolayı gayet memnun
Seo In Guk/Kang Woo
  • Bu çocuk başlarda beni cool'luğuyla yese bitirse de nedense sonradan beklenti içinde olduğumdan mıdır nedir ama bi bıkkınlık geldi.Daha Taer Gong Silin o uyuz hallerinden kurtulamadığı zamanlarda ona tutulmaya yaklaşmaya başlasa da onun karşısında sonçta So Ji Sub olduğu için şansı ne yazık ki pek yaver gitmiyordu.Ama o  da kendisini seven biriyle elbet karşılaşacak.Maaşlı bir adam olsa da ha ha ha.Evet yorumumu bitirdiğimie göre karaktere geçecek olursak.Kingdom da çalışan bir güvenklik görevlisi icabında diziye başlasa da aslında Joo Joong Won'un babası tarafından tutulmuş minik bir ajan desek yeri.Joo Joong Won u takip edip onun hakkında bilgi veriyor.Sanki yeteri kadar göz önünde değilmiş gibi.Tabi Tae Gong Sil hakkında da bilgi veriyor.Ama kızdan hoşlanınca bilgi vermeyeceğini söylüyor.Sonrasında zaten olayların açığa çıkmasıyla mini ajanlığı bitiyor...
Kim Yoo Ri/Tae Ri Young
  • Bu diziden önce izlediğim Kill Me Heal Me'de izlediğim Kim Yoo Ri'yi görünce hoşuma gitti.Belki biliyorsunuz ki Kill Me Heal Me'de karakterlerin hışmıyla başı dönmüştü.Bir karakter geliyor eviyorum diyor öteki yanlışlık oldu diyor vs baya üzülmüşta zalımın kızı.Ama burda mutluluğu bulmuş gibi gözüküyor.Kim Yoo Ri'yi oynadığı dizi ve karakterlerden ziyade güzelliği ile hatırlıyorum.Bir meleği anımsatmıyor mu....
Kim Mi Kyung/Jo Joong Won'un halası
  • Kore'de bu diziden sonra yayınlanmıştı The Heirs'ta görmüştük dilsiz hizmetçi rolunde.Fakat orda gördükten sonra mıdır nedir bu kadına ne kibarlığı ne de sosyeteyi oldum olası bi yakıştırmadım.Bu dizide komik hallerini bile beğenmedim.Ama dizi üstende çok durduğu için yazıyorum.Kısaca özetlemek gerekirse engel koymaya çalışıp da beceremeyen kaynana misaliydi.
İnfinite L/Genç Joo Joong Won
  • Tam  bir klasik rolü oynayan İnfiniteden L benii fazla şaşırtmadı.Böyle oyunculuklarda ve rollerde beklediğim ana karakterdeen bir parça hissetmemizdi.Mesele şu an ki Joo Joong Won'un sürekli söylediği (kaybol) lafını filan söyleseydi az çok anımsatırdı ama ne yazık ki zavallı senaristler bunu düşünememiş fikir edinememişler ama olsun siz yine de izleyin sırf fanı olmasanız da izlenecek güzel dizilrdennnn.
Dip Notummmm:


Dizi genel olarak iyiydi.Akıcılık ve komedi unsurları harikaydı.Romantik sahneleri uzatıp da  en iyi dizilerden bofun son 4 bölümü gibi olmamış.Gizem yanını istesemde tahmin edemezdim.Bu yüzden korku gizem bölümleri romantik komedi dizilere nazaran 2 - 0 önde.Başrolümüzün yakışıklılığını ve namını bilmeyenler için sesleniyorum.Koşuuun yenecek yakışıklı var adasadasasd...


Komik ve güzel replikler replikler....

:D
:D
:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder